dinsdag 28 augustus 2012

Moeder zet wietrokende tienerzoon in zijn hemd op drukke weg

De 13-jarige Brandon zal in het vervolg twee keer nadenken vooraleer hij nog eens een jointje rolt. De tiener uit Beaufort (North Carolina) werd betrapt door zijn moeder April Mathison en moest als straf met een groot bord langs de weg lopen. "Rookte wiet, werd betrapt. Zie ik er nu cool uit? Neen dus", kregen de voorbijrijdende bestuurders te lezen.
Op de achterkant van het bord luidde het devies "doe niet zoals ik, gebruik geen drugs." Het was de forse teleurstelling die de moeder uiteindelijk tot dergelijke origineele straf noopte. "Nooit had ik verwacht dat ik mijn 13-jarige zoon zou betrappen met wiet. Ik vertelde voordien aan iedereen hoe geweldig hij wel is en hoe goed hij het doet op school. En dan krijgt je plots dit."

Geen opmerkingen: