donderdag 12 januari 2012

Moeder nagelt zoon aan schandpaal

Een Amerikaanse moeder heeft een originele manier gevonden om haar puberzoon op het rechte pad te houden. Nadat de 14-jarige jongen voor de zoveelste keer met de politie in aanraking was gekomen, besloot Dynesha Lax haar zoon aan de publieke schandpaal te nagelen.

“Het bord om mijn zoon zijn nek hang daar, omdat mijn zoon zich constant niet aan de regels houdt”, aldus de boze moeder. Lax vond dat de criminele delicten van haar zoon steeds erger worden en besloot het op deze manier een halt toe te roepen, aldus Fox59.

“Toen mijn zoon weer de fout in ging, gaven ze hem maar een paar uur taakstraf, dus ik besloot zelf het heft in handen te nemen.” Ondanks dat sommige ouders niet achter de beslissing van Dynesha staan, gaat ze door met haar wijze van opvoeden. “Ik wil dat mijn zoon goed terecht komt, meer niet”, sluit ze af

Geen opmerkingen: