maandag 21 mei 2012

Luid kreunende vrijster te kijk gezet op internet

Wat te doen als uw buurvrouw tijdens het vrijen de hele buurt wakkerkrijst? Neem gewoon het oorverdovende gekreun op en zwier het online, dacht Lee Moore. De moegetergde kerel uit het Britse Salford bracht zijn gsm in stelling en haalde zijn slag thuis: op de bewuste tape laat de vrouw in kwestie 26 seconden lang het beste van zichzelf horen. De luidruchtige vrijpartij groeide meteen uit tot een internethit, met intussen al meer dan een miljoen geïnteresseerde luisteraars.
Pikant detail: de verklikker woont niet één maar twee verdiepingen boven die van de harde kreunster. "Het gerampetamp duurde in totaal meer dan een uur", klonk het uit zijn mond. "En zo luid! Ik ging op mijn balkon staan om te zien waar dat lawaai vandaan kwam. De vrouw in het appartement onder mij was ook al in alle staten. Zij riep dat ze ofwel hun raam moesten toedoen ofwel hun klep houden. Mijn venster was dicht, maar toch kon ik hen nog glashelder bezig horen. Ik moest hen wel in verlegenheid te brengen, anders zou het nooit stoppen."
En dus liet Lee ook een briefje achter in de lobby van het appartementsblok. "Aan de mensen die me de hele nacht wakker gehouden hebben met hun seks", klonk het. "Sluit de volgende keer je raam! Nu staan jullie open en bloot op internet." Waarop ook nog de link naar het kreunspektakel volgde. De verklikker vreest nu wel voor represailles.
Wie de passionele furie aan het werk wil horen

Geen opmerkingen: