vrijdag 20 september 2013

Meer dan 156.000 views voor 187 gram préparé

Een potje van 187 gram préparé is uitgegroeid een internethit. Tot nu toe bekeken al bijna 157.000 mensen de advertentie op zoekertjessite 2dehands.be. Met dank aan de aandacht die aanbieder zegmaarbas van de media kreeg.
"Ik wou 100 gram préparé bestellen maar heb per ongeluk 200 gezegd en er was een actie vanaf 200 gram en nu heb ik 300 gram préparé. Ik verkoop de 87 gram teveel bestelde préparé (ik had grotere honger dan verwacht dus ik heb mijn eigen 100 gram iets te enthousiast opgegeten, dus er is een kleine hoeveelheid van de 100 gram teveel bestelde préparé gesneuveld) en de 100 gram gratis préparé van de actie die liep vanaf 200 gram préparé."
Zo stelde twitteraar zegmaarbas zijn product aan de internetgemeenschap voor. Dat lokte meteen astronomisch hoge biedingen uit van 9.999.999,99 euro, net geen 10 miljoen dus en het hoogst mogelijke bedrag dat kan ingevoerd worden. Allemaal voor de grap uiteraard, en zegmaarbas was begonnen.
En hij wil ook het laatste woord, zoals je hieronder in zijn tweets kan lezen..
Zegmaarbas Kent er iemand een goede advocaat die mij kan bijstaan in een rechtzaak tegen 238 wanbetalers? #dtv
Zegmaarbas On-voor-stel-baar! Er is effectief iemand bereid de beloofde 9.999.999€ te betalen voor de 187 gram preparé... https://vine.co/v/hvz0pxUiTOO

Geen opmerkingen: