zondag 8 januari 2012

Zelfs reclame is leuker dan Hans Teeuwen

Honderdduizenden Nederlanders hadden er reikhalzend naar uitgekeken. De nieuwe show van Hans Teeuwen 'Spiksplinter 'maar de eerste reacties zijn overwegend negatief.
Teeuwen (44) maakte vorig jaar zijn rentree als cabaretier na zeven jaar afwezigheid. De Brabander deed het enkele jaren rustig aan en toerde daarna door Engeland met een theateroptreden. Nu is Teeuwen weer terug in Nederland, maar hij kon de hoge verwachtingen bij velen niet waar maken.

Het regende vooral in het begin van de show negatieve reacties op Twitter. Een selectie:

marrychristmasx
zelfs deze reclame is leuker als die grapjes van hans teeuwen

babet van der burgt
ik snap echt niet wat mensen leuk vinden aan Hans Teeuwen

JG Mulder
Ik geef Hans Teeuwen na de pauze nog eventjes de kans anders haak ik af.

AndyvanderStouw
hans teeuwen is leuk, maar niet knallend. Oud jasje in nieuwe sketches. Tot nu toe niet vernieuwend. #tehogeverwachtingen?

Daphne
Nee sorry, het spijt me zeer.....maar ik kan NIET lachen om hans teeuwen! Hij doet alsof hij grappig is, maar je moet grappig zijn! #sorry

Jonne Niesing
Failliet van het Hollandse cabaret: Hans #Teeuwen en Herman #Finkers herhalen zich tot in den treuren. Jammer...

fennahaags
komt er nog iets op tv dat wel leuk is? hans teeuwen vind ik dus echt niets aan..

Na het eerste uur nam het aantal positieve reacties wel toe, maar veel mensen bleven negatief. De kritiek was vooral dat Teeuwen nog steeds hetzelfde doet als vijftien jaar geleden. Ook werden zijn vele typetjes lang niet door iedereen gewaardeerd.

Buitenlandse twitteraars vroegen zich af waarom Hans Teeuwen trending is, wie is hij eigenlijk?

Geen opmerkingen: