woensdag 8 mei 2013

Mijn borsten zijn drie maten gegroeid dankzij hypnose

Nadat Ashley Weller drie jaar geleden heel wat kilo's kwijtspeelde, was ze ontevreden over de grootte en de vorm van haar borsten. Maar de alleenstaande moeder had geen geld voor plastische chirurgie, dus stapte ze naar een hypnotherapeut voor grotere borsten, met succes.
De hypnotherapeut Felix Economakis vertelde de 26-jarige vrouw dat ze haar boezem groter kon maken met haar brein. Het leek Ashley te mooi om waar te zijn, maar toch probeerde ze het. Weller zegt dat haar borstgrootte toenam van een C- naar een E-cup en dat de behandeling echt werkt.
Brein en lichaam De therapeut beweert dat ze een psychologische blokkade in het brein had die voorkwam dat haar borsten groeiden. Economakis: "De hersenen controleren het lichaam. Als je weet hoe je je geest moet gebruiken, kun je veranderingen in het lichaam teweegbrengen. Emoties treffen het lichaam, gestresseerde mensen krijgen bijvoorbeeld hoofdpijn. Dankzij hypnose kan ik het brein bewerken. Ik tref het deel dat groeihormonen controleert. Er zijn heel wat redenen voor deze blokkades, tijdens de puberteit associƫren sommige vrouwen grote borsten met ongewenste mannelijke aandacht wanneer ze daar nog niet klaar voor zijn, bijvoorbeeld."
Pas na tweede sessie Weller: "Nadat ik was afgevallen, vond ik mijn borsten lelijk, ze waren hun stevigheid kwijt. Ook na drie kinderen zagen ze er niet meer zo schitterend uit. Toen ik over de nieuwe therapie hoorde, was ik enthousiast en wilde ik het proberen. Eerst was ik sceptisch, het duurde even voor ik erin geloofde. De therapeut bracht me onder hypnose en achteraf voelde ik me echt uitgerust. Net alsof ik lang had geslapen. Ik merkte niet meteen erna verandering, dat gebeurde pas na de tweede sessie, toen mijn beha plots strakker zat. Nu voel ik me veel zelfzekerder. Het werkt echt, elke vrouw die onzeker is over haar boezem moet het proberen."
Je betaalt 1000 euro voor drie sessies, wat een stuk goedkoper is dan plastische chirurgie. Medische experts zijn echter eerder sceptisch over deze therapie. Huisdokter Ian Campbell: "Borsten kunnen om heel wat redenen veranderen, dit kan een gevolg zijn van gewichtstoename of hormonale veranderingen. De kans dat hypnotherapie de oorzaak hiervan is, is erg klein."

Geen opmerkingen: