zondag 18 december 2011

Vrouw legt kerstgeschenken in koffer van verkeerde auto

In Michigan is de jacht op kerstgeschenkjes slecht afgelopen voor een moeder van drie kinderen. De vrouw stopte voor 700 dollar aan cadeautjes immers in de koffer van een verkeerde auto. Dat meldt het tv-station WXYZ.

Linda Gipson was gisteren al een paar uur aan het shoppen in een winkelcentrum in Novi toen ze besloot om haar aankopen in haar koffer te leggen en nadien verder op geschenkenjacht te gaan.

Grijze Ford Focus
Ze ging naar het parkeerterrein en opende de koffer van haar grijze Ford Focus. Althans, dat dacht de dame. Bleek dat ze met haar autosleutels een andere, eveneens grijze Focus had opengemaakt. Nietsvermoedend legde ze de pakjes in de auto en ging voort winkelen.

Lege koffer
Een uur later keerde ze terug naar haar auto en keek vol ongeloof naar een lege koffer. "Ik kon wel in tranen uitbarsten. Bleek dat ik de kerstgeschenken in de auto van iemand anders had gelegd. Hoe is het mogelijk?"

Ontslagen
"Dit is de tweede dag op rij dat ik tegenslag heb. Vrijdag werd ik namelijk ontslagen op m'n werk", zucht de vrouw. "Ik hoop dat de eigenaar van de andere Ford Focus zo goed is om mijn geschenken terug te bezorgen". Een wanhopige Linda Gipson contacteerde de politie van Novi en de security van het Twelve Oaks-winkelcentrum om zo de kerstcadeaus van haar drie kinderen alsnog te kunnen recupereren.

Geen opmerkingen: