dinsdag 17 april 2012

Man (28) die als baby werd besneden, eist voorhuid terug

De 28-jarige Dean Cochrun uit South Dakota daagt het hospitaal voor de rechter waar hij als baby werd besneden. De man, die momenteel in de gevangenis zit, beweert dat hij pas recent gewaar werd dat hij de ingreep destijds heeft ondergaan. De besnijdenis zou een ernstige domper op zijn seksuele feestvreugde zetten
Cochrun eist een schadevergoeding van 1.000 dollar. Voorts wil hij dat zij voorhuid in ere wordt hersteld. "Pas dan zal ik mij weer een echte man voelen", beweert de kerel die achter de tralies zit op beschuldiging van kidnapping.
Aangenaaid De man zonder voorhuid beweert dat zijn moeder haar destijds z'n besnijdenis heeft laten 'aannaaien' door een "onbekende dokter" in het Sioux Valley Hospital. De ingreep zou medisch noodzakelijk geweest zijn. Cochrun houdt echter staande dat de besnijdenis onnodig, onethisch en zonder enig medisch nut is geweest.
Beroofd van seksueel genot "Pas recent kwam ik tot de vaststelling dat ik werd besneden. De operatie heeft mij en mijn partner(s) in grote mate beroofd van seksueel genot", aldus Cochrun. "Mijn welzijn en eigenwaarde zijn ernstig aangetast", luidt het nog.
Nieuwe voorhuid De benadeelde eist van het hospitaal een nieuwe voorhuid. Het ziekenhuis laat alvast weten dat zij die ingreep alvast niet zullen bekostigen. "Voor de rest wil ik aan deze zaak geen woorden meer vuilmaken", aldus woordvoerster DyAnn Smith.

Geen opmerkingen: